disco

Jag älskar teman...älskar älskar att spexa&klä ut mej. Så när jag fyller år, vilket ju bara inträffar en gång per år (synd) så passar jag på att styra upp lite kalajs med tema. Årets tema va 60-tal med motown&disco à la Supremes, Jimi H., James B, Jackson five osv.

Några mindre lyckade teman har varit för tre år sedan då jag&carin fick för oss att vi skulle ha pimp&ho-tema..Hmm.

I vilket fall som helst, så passade jag på att fixa lite kalas&inflyttningsfest förra helgen. Det bjöds på underhållning(som gästerna stod för, speciallt tack till Andreas Bergström&Malin Lisnäs, ni rockade fett), marängswiss med hemmabakade rosa fluff-maränger&varm nykokad sukkulaki-sås:) samt bål&thaigryta.
 
Vi dansade tills vi va blå&hoppade i sängen. Har nog aldrig lyckats ha en sån härlig förfest förut.Alla mina 42kvadrat gungade då 30 pers entrade dansgolvet till tonerna av Soulens fader Dr. Brown. Sen bar det av till stadens enda utehak. Där fortsatte kvällen&för en gångs skull var det minst lika kul på utestället som på förfesten.
TACK allihopa, NI gjorde min kväll! 24 år det nya tjugi;) tack till er som slånge mig fyra ggr upp i luften&till er som målade en vacker tavla till min ära. Vilka vänner man har. vad skulle man göra
utan er?



recept på en lyckad kväll.... FRAMFÖRALLT:

KRYDDA FESTEN MED ETT HÄRLIGT TEMA&GODA VÄNNER








MARÄNGER:          >>>>

CA. 20 ST. 200 GRADER, LÅNGT NER I UGNEN, CA 10 MIN.

3 ÄGGVITOR- VISPAS HÅRT! DU SKA KUNNA VÄNDA UPP&NEWR PÅ SKÅLEN UTAN ATT DET GLIDER UT. TÄNK PÅ ATT HA EN HELT TORR SKÅL.

VÄND I CA. 3 DL FLORSOCKER& VILL DU HA FÄRGLADA HÄLL I KARAMELLFÄRG:)


STARK&GOD CHOKLADSÅS.

KOKA UPP LIKA DELAR VATTEN, SOCKER & VATTEN!



Vill avsluta detta inlägget med att säga att jag älskar män i trikåer. kolla in denna underbara video:)

http://www.youtube.com/watch?v=J_TxPQKcG7w&feature=channel




Kommentarer
Postat av: mallan

aaaa det va grymt kul!!!

2010-03-29 @ 19:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0